torsdag 12 mars 2009

Ingen annan är som du!

Du vet väl om om att du är värdefull

att du är viktig här och nu

att du är älskad för din egen skull

för ingen annan är som du

Dagens runa:
Säger mig att som jag sår får jag skörda. Jag har jobbat hårt och satsat känslomässigt och med huvudet, på att vända skutan åt ett håll där vinden kan få fatt i seglen och hjälpa till. Det kan också visa sig att jag återigen inte förmått skydda mig från att dräneras på energi av de som behöver den. Jag tror och hoppas att jag satt ner foten och forstätter sätta mina gränser fortlöpande. Tänker också försöka inleda dagen med en meditation där jag jordar mig och ber om beskydd och vägledning under dagen. Dagens runa drar jag på Anna Sporrings sida Livsmagi.


Feh - Färunan
Dina framgångar ökar och du kommer över svårigheter. Något du arbetat hårt för, får äntligen sin belöning. Dina affärer går över förväntan och nya möjligheter till ekonomisk framgång visar sig.

Runan råder:Var försiktig i affärer. Se upp med orättvisa när du har att göra med andra, för det kan sluta med konflikter om du inte handlar klokt och med eftertanke. Det vore inte bra för din självkänsla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag lyssnar...