torsdag 12 mars 2009

Det vilda och fria...Vargen.

Vargen i din kropp av Hansson De Wolfe United
Ge mig en foxtrot
Kom vargen i min kropp
Som det faller mig in kan jag väl visa min själ
Med var gen i min kropp

Febern försvinner
En ny tid rinner upp
Jag kan se klart på allt som har hänt
Vinden har vänt och den svalkar mitt sinne

Det är mord, det är mord, min vän att förneka den man är
Så kom, kom ända fram så du och alla ser
Och lyssna till pianots melodi

Så kom med i en hotrock och låt vargen i din kropp
Komma loss och visa dig nåt du inte förstått
Men finns där inom dig

Det är mord, det är mord, min vän att förneka den man är
Kom lyssna till en längtans melodi.

Det är mord, det är mord, min vän att förneka den man är
Ditt ord min vän, en väg mot sanningen
Det gäller dig, likaväl som mig
Så pianist, ge mig en foxtrot
Kom vargen i mig

Då som det faller mig in
Kan jag väl
Visa min själ
Med var ben i min kropp

1 kommentar:

  1. jag tycker åxå att han sjunger
    med var gen i min kropp
    vitsigt och rätt =)

    vi har en cd-skiva med den gruppen.
    med låtarna "makt är sexigt" och "roulettenburg"
    från 1990- talet...dammade fram den nu =)

    SvaraRadera

Jag lyssnar...