torsdag 26 februari 2009

Jag vet att universum lyssnar på mig. Jag känner kärleken i vattnet som faller från himlen och vinden som smeker min kind. Därför tände jag idag ett ljus i ljusrummet på Anna Sporrings sida Livsmagi. Jag har det svårt just nu. Länge har jag satt mig i en vrå, nu vet jag inte längre alltid vad jag vill ,vad jag behöver och önskar mig. Om det är något jag kan och bör uttrycka. Mina rädslor tar överhanden. Att jag ska bli bortvisad, att mina känslor inte godkänns. Att inte bli bemött. Detta är mina troll, det gör jag mot migsjälv. Jag vill bejaka livsglädjen och kärleken. Kärleken är större än rädslan och döden. Livet är större än tiden. Jag vill inte vara ensam, jag vill leva i denhär världen. Det ska lätta nu. Det får räcka nu.

Miras bön

Jag ber om healing för kropp och själ. Kraft att nå bra lösningar på svåra situationer Mod att lita till livets väg, var den än leder mig. Önskan att kärleken strålar klarare än alla svårigheter. Ber om universums hjälp, beskydd och vägledning. Så jag kan vara till glädje och tacksamhet för andra, men också mig själv.
/Mira



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag lyssnar...